måndag, maj 04, 2009

Craig Damrauer mittiprick igen.


2 kommentarer:

Michael sa...

ja. Man skulle ocksa kunna säga:
Michael = Thinking about this/ thinking about that

Jag e ju helt otroligt dalig med fotona!
Du maste bara ge mig tid att hitta tillbaka till koncentrationen och kreativiteten.
Jag skulle vilja skylla pa att jag har jättemycket att göra, men det enda jag gör just nu e jobbar. Jag skickade in andra arbetet och vill göra om det, fick bara ett C. jävla skit.
Dessutom trodde jag att jag skulle klara av att översätta en spansk bok till emgelska, om att träna bomb hundar. Men har fatt tacka nej till slut. sjukt svart.

jag hoppas jag blir normalt fungerande igen.

Frida sa...

Ja, den där koncentrations-grejen. Frida = tänka på inget / fundera på allt/ leta upp det på internet.

Tråkigt med uppsatsen, hoppas att det går bättre med nästa. Träna bombhundar, jajx, antar att facklitteraturen är skitsvår, lite mer än "bomb, hitta, nu!"

pyssel & kräm!