söndag, augusti 26, 2007

Do I want some cheese with that whine?

Det är verkligen inte ett skit på tv nu för tiden. Inte ett enda pissprogram. Jo, SVT visade faktiskt Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter innan, fast jag slog på tvn när det bara var en minut kvar, så jag blev snuvad på nostalgin.

Nu är klockan 21:16 och jag hörde precis att tvhallån sa att första avsnittet av sista säsongen av Sopranos visas kl 21:20. Så om jag helt oskyldigt skulle lämna tv på, skulle det innebära ett kärt återseende. Lockande. Lite maffiafasoner innan jag ska sova med huvudet högt.

Den här förbannade förkylning har förvandlat mig till en 80årig tant. Min lårmuskel gör ont och märkligt nog, området under min vänstra arm. Nu snackar hallån dåliga maffia liknelser, låter ungefär som när nyhetsankaret ska lämna över till vädret.

ta ta

Inga kommentarer: