söndag, augusti 05, 2007

morgonpepp

Vet inte varför jag trodde att det skulle vara en bra idé att starta dagen med ett dödstest. Såg en liten bit av en Bergman-dokumentär igårkväll, allt snack om döden smittar av sig. Fast, Bergman eller inte, döden är överallt just nu.

Idag är det veckans lediga dag, solen lyser och jag ska ut och ta igen så många missade soltimmar som möjligt. Jag föreslog att vi skulle ha soltak i butiken, chefen tyckte det verkade omständigt. Jag tittade igenom mitt schema framöver, nästa gång jag har ledigt två dagar iföljd är 15 september. Vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara säga upp mig.

off I go.

October 2064 at age 83

DEAD AT 83

heart attack



AVERAGE FEMALE LIFE SPAN: 77.1 years

As you can plainly see, you have more health and vitality than the average woman.

You have 20880.1 days left on this earth.
You've already lived 31% of your life.

Inga kommentarer: